3 Ocak 2017 Salı

Merhaba

Merhaba !

2016 yılını bitirip 2017 yılına girdiğimiz bugünlerde aslında uzun zamandır aklımda olan kitap yazma fikrime nasıl başlayabilirim diye düşündüm. Çok uzun olacak bu sürece tamamen hazır olmak pek de kolay olmasa gerek. Sonra birden aklıma takip eder olduğum, zaman zaman eğlendiğim blog yazıları geldi. Neden olması dedim ve kolları sıvadım.

Ben Şerife. Bundan yıllar önce mevsimlerden kış iken gözlerimi açmışım dünyaya. Bu yüzdendir ki kışı çok severim. Uzun eğitim sürecimi 2016 yılında tamamladım ve hayatımda verdiğim en doğru karar olan Sosyoloji bölümünden kazançlarla mezun oldum. Tabiki bu kazançlar kendime yönelik çünkü öncesinde gördüğümü sandığım şeylere aslında sadece baktığımı farkettim. Çok kitap okuduğumu düşündüğüm gün daha da fazlasını okuyabilirmişim, öğrendim. Alışılagelmiş fikirlerin ardında heybetli bir orman gibi keşfedilmemiş noktaların olabileceğini anladım. Ve iyikilerime en büyüğünü ekledim.

Her insanın içinde okuyan bir yön barındırması taraftarıyım. Okumak demek merak demek ve aslında bilinenin aksine çok merak değil dozunda merak tamamen avantaj olabilir. Doğduğum yeri, arkadaşlarımı çok severim. Değer vermenin önemine çok inanırım. İnsanın boş zamanlarında ilgi alanlarına dair üretkenliğinin üst noktalarına çıkabileceği benim için bir gerçek. Tam da boş vakit varken neden sevdiğimiz şeylere vakit ayırmayalım ki! 

Kitap, müzik, yemek, moda, çocuklar, sinema ilgi alanlarım arasında. Hayvanları çok severim özellikle zürafa zaafım vardır. Ha kitap demişken ciddi bir Agatha Christie bağımlısı olduğumu da dipnot niyetine ekleyeyim. Bugünden itibaren hem kendime hem siz sevgili okura bunlara paralel fayda getirecek yazılar yazmayı kalpten umuyorum.
Bol keyifler..
😏

Tepkiler:

0 yorum:

Yorum Gönder