13 Ocak 2017 Cuma

O da mı Evleniyor !?

Bu gözler daha neler görecek, bu kulaklar daha neler duyacak ah! Bir zaman sonra sosyal medyayı kullanırken -özellikle instagram- artık karşıma söz,nişan,kına,düğün dörtlemesinden birine dair fotoğraf çıkacak diye bir fobi edindim kendime. Hem şaşkın hem başım eğik 'like' vermekten yılmış şu küçük kalbim bugün de bir evlilik haberiyle sarsıldı a dostlar!
Bir beyin sarsıntısı geçirmiş gibi nitelendiriyorum kendimi. Çünkü en son bıraktığımda(!) üniversite son sınıftaydım, bir yandan derslerle uğraşırken diğer yandan pedagojik formasyon alıyordum ve gerçekten çok yoğundum. Doğal olarak benimle aynı hamleleri gerçekleştiren herkesin de vakit sıkıntısı vardı. Sonra birşeyler oldu bir sis dalgası gibi. O aradaki süreçte ne oldu bilmiyorum hayır kafayı biryerlere vurdum da hakiki bir travma desem, ı-ıh değil. Elime ne zaman telefonu alsam ne zaman whatsApp ya da instagram turlasam; 'seyirlik değil ömürlük', 'sonsuza kadar evet', 'kalbimin sahibi sonunda buldu beni', 'gerçek sevginin en net hali' falan da filan da.. Bu nedir yahu! Siz ne ara herşeyi hallettiniz de ne ara mezun olmayı sindirdiniz de ne ara dinlendiniz de ne ara birileriyle ciddi kararlar almaya başladınız? İnanılacak gibi değil yaşayan bilir vallahi.
Herşeyi geçtim, arkadaşım biz senin tüm hallerini biliyoruz. Belirli bir süreç boyunca öyle böyle birbirimizi tanımışız. Arada bir bağ kurmuşuz ya da kurmaya çalışıyoruz. Yahu bir ara, bir sor soruştur. Ya da arama tamam vazgeçtim, bir mesaj at de ki ben evleniyorum haberiniz olsun. İki gün sonra sağda solda fotoğraflarımı görünce kalp krizi moduna girmeyin de. Ay çok mu zordu sanki?! Sanki sen haber verdiğinde ben ortalığa çıkıp 'durun siz kardeşsiniz!' mi diyecektim(!) Bak daha az önce ya birkaç dakika önce whatsApp grubumdan -evet o meşhur kız gruplarından- 'senin x arkadaşın evleniyor muuooğğ???' mesajını alarak kendimi şok pozisyonunda buldum. İşin garip yanı bu mesajı atan arkadaş ile evlenecek olan arkadaş arasında fazlaca tanışma farkı var. Yani ikisi birbirini tanımıyor bile! Ve ben bunu dıdısının dıdısından duyuyorum, instagramı bir açıyorum ki vay başımıza gelenler..
Şimdi yanlış anlaşılmak istemem. Herkesin bir kısmeti vardır ve hakkında hayırlı olan zamanda çıkar karşısına. Kimseye evlenemezsin de demiyorum, Allah mutlu mesut etsin. Ama bizimki de kalp be arkadaşım. O elini vicdanına bir koy, biraz anlayış göster. Ayrıca şunu anladım ki düzenli periyotlarla böyle şoklar yaşıyorsanız ve ola ki kontrolü elden bırakacak olursanız, ufak çaplı depresyonun aday adayı olabilirsiniz. İnanın bana bunların hepsi üst üste binip tepecik oluşturduğunda camı açıp 'haaaaayyııaaaağğğrrrr' şeklinde nida atasınız geliyor.
Ay bir de nedense(!) bu haberlerin ana kahramanı hep o beklemediğimiz kişi oluyor. Hani şu sessiz, varlığı yokluğu bir, fazla sosyal olmayan, yıllar sonra bir yıllıkta ya da bir fotoğraf karesinde görüp de aa bu da varmış denilecek cinsten. Nasıl beceriyorlarsa bir de hepsi aynı anda önemli karar alıyorlar, aynı güne düğün tarihi falan belirliyorlar. Sonra seni arayıp davet edince de hadi buyur bakalım hangi birinde boy göstereceksin? Bitti mi, hayır. Biraz sakinleşmişken hoop çocuk faslı başlıyor ki ooo sorma gitsin! Artık her daim sosyal medyada gençliklerine(!), düğünlerine dair fotoğraf paylaşıp duruyorlar, sanki çok yaşlandılarya! Sonra vay efendim neden tepki veriyorsun? E sen beni bombardımana tut tut sonra da gel hiçbirşey olmamış gibi devam et. Yani kusura bakmayın ama bazı şeyler kolay kolay unutulmuyor malesef. Benim tek amacım bu yolda aynı kaderi paylaştığım kardeşlerime bir ses, bir nefes olabilmek! 
Ha bu arada bu tepkilerin kalıcı etkileri yok merak etmeyin. Mesela ben şuan bir evlilik haberi daha aldığım için böyleyim. Gideyim bir dolanayım, birşeyler içeyim, birkaç saat de sosyal medyadan uzak durursam, tamamdıır.. 
Tepkiler:

2 yorum:

  1. merhaba.Kaleminiz ve anlatım biçiminiz çok güzel yalnız naçizane bir öneri bloğunuzun yazı boyutunuz biraz büyütürseniz zira çok net okunmuyor :) Bu arada keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bana da beklerim :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ediyorum. Evet haklısınız teknik bir sıkıntı yaşıyordum malesef eski yazılara müdahale edemiyorum ancak yeni yazılarla düzeleceğini umuyorum. Öneriler için her daim beklerim, seve seve takibe geliyorum :)

      Sil