19 Mart 2017 Pazar

Ayrıcalıklı Kategori: Öneri Filmler

Blog camiasında filmlerin değerlendirilmesine verilen önemi, dahil olduğum süreç itibariyle çok rahat gözlemleme şansı edindim. Filmler hakkında internette okumaya alıştığım o değerlendirmeler dışında blog değerlendirmelerini okumak bana daha fazla keyif verdi açıkçası. Aslında genel anlamda bir film, bir kitap ya da herhangi bir konuda eğer belirli önermelerde bulunacaksam kendimi hep temkinli hissetmişimdir. Çünkü hem o seviyeye her daim kolay ulaşamayacağımı, hem de herkesin kendi farklı düşünce yapısının olduğunu düşünürüm. Fakat tüm bunlar demek değil ki önerilere kapalıyım. Aksine, çevremdeki herkesten ama herkesten öneri almak benim için nefes alabilmek kadar mühim bir unsur. Hal böyle olunca bir yerden sonra çabuk tükettiğim için şöyle farklı tatlar hissedeceğim filmlere ihtiyaç duymaya başladım. O kadar sıradanlaşmış ki böyle bir gereksinim içinde olduğumu bile unutmuşum.
Tam da bunun üzerine bugün, kendisiyle tanışmak için çok geç kaldığımı düşündüğüm ama hiç tanışmayabilir olma ihtimalini de gözeterek şanslı hissettiğim MOMENTOS bana taze bir öneride bulundu; Already Tomorrow in Hong Kong. 2015 yapımı romantik film. Çok fazla teknik bilgi verme taraftarı değilim açıkçası. Ben işin mekan kurgusu kısmına değinmek istiyorum. Çünkü ciddi anlamda bir Hong Kong turuna çıkmış gibiydim. Bunun yanında izlerken bazı şeyleri hiç garipsemediğimi farkettim çünkü gördüğüm şey aslında kentin mimari kurgusunun modern yani güncellenmiş haliydi. Hani şurada bahsettiğim kurgu gücünün profesyonelliği gibi ama daha fresh olanından. Zaten konu itibariyle ikili ilişkilerin dışında o rengarenk Hong Kong sokaklarının güzelliğine gidiyor aklınız. 
Böyle sakin, huzurlu, naif romantik -çünkü klasik romantiklere kıyasla hareketlilik minimum seviyede- tadı almak isteyen herkese öneriyorum. Ancak sonunu biraz garipsemedim değil. Sanıyorum izleyicinin hayal dünyasına ya da taleplerine bırakılmış bir seçenek. Ya da herkesi kendi dünyasında memnun etme çabası da olabilir. 
Bu güzel öneri için tekrar teşekkürlerimi sunarak her türlü öneriye açık olduğumu belirtmek istiyorum.. 😊 
İyi seyirler.. 
magazin: başrol karakterlerinin evlendiklerine dair birkaç bilgiye rastladım, iyi olmuş bence😄
Tepkiler:

4 yorum:

  1. Merhaba, çok iyi aktarmışsınız filmle ilgili bilgiyi. Afişi görünce sahneler geldi aklıma, izlemekten keyif aldığım bir film oldu. Size nacizane bir kaç film önerisi daha yapmak isterim. Şu ara film moduna girdi beynim sanırım, kitaplara bakamıyorum bir türlü. :)

    The Private Lives of Pippa Lee/2009 yapımı
    (Pippa Lee' nin özel yaşamı)

    Youth (Gençlik)/2015 yapımı

    L'attesa (Bekleyiş)/2016 yapımı (Juliette Binoche başrol)

    İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepsini sırayla izleyeceğim en kısa zamanda :)

      Sil
  2. Bir fragmanına bakayım o halde ;) Öneri için teşekkürler...

    YanıtlaSil