17 Mart 2017 Cuma

Kafaya Taktığım Şarkılar

Evet ben de bir şarkı keşfedince bıkana kadar dinleyenlerdenim. Evet ben de bir zaman dinlediğim bir şarkıyı rafa kaldırmışken, herhangi bir yerde ona ait bir tınlama duyunca yeniden gün yüzüne çıkaranlardanım. Evet evet, ben de o şarkının sözlerini yer- zaman gözetmeden hunharca paylaşanlardanım.
Demişken gençlik yıllarımda(!) neredeyse hergün dinlediğim ama sonra ne olmuşsa unuttuğum o şarkıyla karşılaştım. Nasıl da özlemişim.. 👇

Açıkçası tercihen genelde yabancı dinliyorum ama Mabel Matiz bende hep yeri ayrı kalacak isimlerden. Listemde her daim bir şarkısı bulunur. Bunun dışında benim için kelimelerin büyüsü sanırım melodilerden bir tık önde geliyor. Yani bir şarkıyı dinlerken ne anlatmak istediğini fazlaca önemserim. 'Kanka bi parça var off yıkılıyo kopuyosuuğn!' nidalarından önce 'vaov yine sözlerde kaybolmuşken kendime denk geldim.' diyebilmek daha da keyif verici bence.
Bana sorarsanız müzik zevki denilen şu mevzu öyle 'hop' diyerek kazanılan birşey değil. Bugün halen pekçok akranımın bir müzik zevki edinememiş olması ya da daha doğrusu bunu önemsemiyor olması ne yazıkki es geçilemez bir durum. 'Zevkler ve renkler tartışılmaz.' klişesine ben de katılıyorum evet ama kişisel tercihlerin hayat gidişatındaki önemine de dikkat çekmek istiyorum. Laf arasında şunu da şuraya bırakayım. 😊


Bir de insan bazen sözlerin dünyasından sıyrılıp kafa dinginliği istiyor. Özellikle sakin birşeyler yapacaksanız ya da hazırlık aşamasında motive edecek aracılar bakınıyorsanız tüm zamanların güncelliğini kaybetmeyen enstrümantal parçalarını favorilerinize ekleyin derim. Vazgeçilmezlerimi ekliyorum. 😉



Tabiki müzik paylaşmakla bitmez ve sınırları hiçbir zaman çizilemez. Benim de aklımda, gönlümde 'ah şunu da eklesem, ya bu da vardı, off bunu dinlemeyen çok şey kaçırır' dediğim onlarca parça var emin olun. Belki ara ara paylaşırım belli mi olur. 😎
Keyifli dinlemeler.. ❤
Tepkiler:

2 yorum:

  1. Konuyla alakasız ancak bilmeniz gerektiğini düşündüm. Yazı boyutu çok küçük ve insanı yoruyor okurken. Yazı boyutunu büyütmeniz yararlı olabilir. İyi bloglamalar...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, evet çok haklısınız ben de farkındayım ancak teknik bir sıkıntı var en kısa zamanda düzeltmeyi bekliyorum. Tekrar beklerim, sevgiler..

    YanıtlaSil