27 Nisan 2017 Perşembe

2017 Yılının Tasarım Ödülleri

Bugün internette gezinirken karşıma çok güzel bir haber çıktı. Uzun zamandır şöyle farklı tasarımlara rastlamadığımı farkettim ve görür görmez de paylaşmak istedim. Bu tasarımlar 2016- 2017 yılını kapsayan bir yarışma sonucunda belirlenmiş. Aslında hepsini çok beğendim ama fazla kalabalık olmaması açısından en güzellerini koymak istedim.



Sanırım bu herkes için harika bir fikir..


Piyano şeklindeki hediye paketleri. Çok şık görünmüyor mu?

 
Makarnaları muhafaza etmenin en eğlenceli şekli..

 
Burası bir kütüphane değil kitapçıymış. İnsan içinden hiç çıkmak istemez yahu!
 
İnsanlar oturmuş, bal kavanozlarını nerede saklasak diye düşünmüş.

 
Kahvesiz evden çıkmam diyenler için kahvenin sıcaklığına göre renk değiştiren bardaklar. Bence çok iyi fikir. 


Daha birçok tasarım var ancak ben bunları çok daha pratik ve kullanışlı buldum. Tasarım meselesi ciddi emek isteyen birşey, değerlerini bilmek de bizlere düşüyor... 😊

Tepkiler:

8 yorum:

  1. hepsine bayıldım ama makarnalar ayrı bir hoş.... yanlız ilk tasarımda mayonez kutusu da olsaymış yanında harika olur muş... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi düşündüm, galiba yapan kişi mayonez sevmiyor pek :) Sevgiler benden..

      Sil
    2. inanır mısın yazarken bende aynı şeyi düşündüm :) yaşasın mayonez !!!

      Sil
  2. Orjinal eşyalara her zaman bayılırım. Bunların hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı. Tasarlayanın emeğine sağlık.
    Bu arada yolunuz düşerse kahve içmeye bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, beğenilmeyecek gibi değiller gerçekten. Hemen geliyorum ;)

      Sil
  3. Bizim olsa hemen fotoğrafını çekeceğimiz türden :) Selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. Değil mi, öyle gerçekten :) Benden de sevgilerr :)

    YanıtlaSil