4 Mayıs 2017 Perşembe

Rüya Görmeyi Zirvede Bırakıyorum(!)

Bence ben artık rüya görmede bir dünya markası haline gelebilirim. Ya da beş adımda nasıl absürt rüya görülür üzerine bir kitap mı yazsam? Bilemedim. Son beş gündür kendimi yoğun bir inceleme altına aldım; gün içinde ne yapıyorum, ne yiyor ne içiyorum, neler okuyorum gibi ama öyle dikkatimi çeken bir durum olmadı. Acaba pencerenin açık kalması mı etkiledi dedim, ı-ıh o da değil. Çok uykudandır o bahanesini kullanmak istiyorum ama öyle bir durum da olmuyor. Kısacası bu her biri birbirinden ilginç rüyalarıma bir kılıf uyduramadım.
Beş günlük bu süreçte adeta devam serisi rüyaları gibi birşeyler gördüm. İlk gün rüyamda Adile Naşit' ten tutun da Mabel Matiz' e kadar herkes vardı. Kırmızı balkonlu bir evin bahçesinde elimizde kitaplarla oturuyorduk. Ben biriyle konuşuyordum ama şuan tam anımsayamıyorum, bir türlü derdimi anlatamıyordum. Hatta konuşmaktan nefes nefese kaldığımı hissedip yine de pes etmiyordum. Neyseki bunda pek bir anormallik yok. Ertesi gün yine o kırmızı balkonlu evde bu defa yağmur yağarken gördüm kendimi. Yanımda kahverengi- beyaz uzun tüylü bir köpek, elimde süt(!) ve bir de kafamı çevirince havuz başında olduğumuzu farkediyorum. Cidden farkediyorum yani köpeğe dönüp 'aa bak burası havuz başı mıymış aman da aman' gibi birşeyler saçmalıyorum. Köpeğin suratı bulanık bu arada. Sabah uyanınca rüyada köpek görmek gibi sıradan şeylere başvurdum ama tabi aradığım cevaba pek ulaşamadım. Diğer gün bu sefer açılışı Mabel Matiz' le yaptık! Gerçi o gün neredeyse günün tamamına yakınını Mabel dinleyerek geçirmiştim, belki onun etkisi olmuştur diye düşünüyorum. Ama bu rüyamda ben sevenlerin arasını yapan masum kalpli kız rolündeyim adeta. Güya Mabel benim lise arkadaşımı seviyormuş da bana gelip rica etmiş. Ben de kırmamak için arkadaşımla konuşmaya çalışıyorum, o da ikna olmuyor üstelik. Ama ben nasıl dil döküyorum belli değil. Bu rüyadan pek hoşnut uyanmadım nedense, bir de hava yağmurluydu belki onun etkisi olmuştur. Gelelim rüyalar silsilemdeki en garip olanına... Kendimi yaşlanmış olarak görüyorum ama bunun yalnızca ben farkındaymışım. İki yanında uzun kavak ağaçları olan asfalt bir yolda araba kullanırken birden müzik sesi duymaya başlıyorum ve içimden eşlik ediyorum. Sonra bir anda hoop sahnedeyim, insanlar çığlık çığlığa bağırıyor, elimde altın rengi bir mikrofon 'çok teşekkür ederim arkadaşlar' diyip duruyorum yani en az bir dört defa söylemişimdir. O sırada kafamı hafifçe arkaya çeviriyorum ki arkası komple uçurum! Evet, resmen uçurumun kenarındayım ve durumu anlayınca bağırmaya başlıyorum ama önüme baktığımda halen insanlar karşımda ve kimsenin bana pek aldırış ettiği yok. Mikrofon da kapalıymış, önce onu açıyorum 'arkadaşlar nasıl bir tehlikede olduğumu görmüyor musunuz?' diye soruyorum. Ayy soruya bak, rüyamda bile çok mantıklıyım(!) 
Valla ne yalan söyleyeyim mümkünse bir müddet rüya görmek istemiyorum. Resmen soğudum. Hatırlayabilsem mutlaka daha saçma şeyler de görmüşümdür ama neyseki unutmuşum. Sebebini bulabilirsem rahatlayacağım ama bu gidişle pek bulabileceğimi de sanmıyorum... 😃

Tepkiler:

18 yorum:

  1. oooooo rüya hayatın gece hayatın çok eğlenceliymiş hehe :) ben de bak iki gece önce bir rüya gördüm. bir roman yazıyorum ve 113. sayfada takılıp kalıyorum. gerisini yazamadığım için uyandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi hiç yapmazdım böyle şeyler, bir derman bulursam uygulayacağım :)) Aa ne güzel, en azından başarılı bir rüya olmuş :)

      Sil
  2. Yazına bayıldım. Kendiyle barışık bir insan...

    Bu arada blogunu takibe aldım. Bana da beklerim...

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hoşgeldiniz, tabi ki.. Sevgiler :)

      Sil
  3. Merhaba keşif etkinliğinden geldimm bende beklerim tekipteyim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Hemen geliyorum.. :)

      Sil
  4. İlk gün rüyası ünlüler geçidi gibi olmuş :)
    Bu arada merhabaaaa...
    Blog sayfanı G+ ekledim.Bana da beklerim.Sevgiler...
    http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu :) Hoşgeldiniz, meğer blog adaşıymışız ;) Hemen geliyorum, sevgiler benden..

      Sil
  5. Keşif etkinliğinden geldim ve bir rüyayla karşılaştım.Rüyanızda yok yok maşallah.:)Bize de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, gerçekten de öyle :) Tabi ki.. :)

      Sil
  6. Cam açıktır cam :D Nesinin bloğundan geliyorum bende beklerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bahane çok iyi ama işe yaramadı işte :)) Teşekkürler, tabi ki.. :)

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş :) Nesin Bloğunun etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, teşekkür ederim :) Hemen uğruyorum.. :)

      Sil
  8. Ben de kabusta zirvelerdeyim. Rüya olduğunu idrak edene kadar ölüp ölüp diriliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de öylesi var değil mi, insan bazen gerçekten ayırt edemiyor..

      Sil
  9. Bide ben varım.Bıkmadan usanmadan gece boyu dizi cekiyorum.Millet haftalık ve gecelik. 😀 Ay sabah yorgun argın kalkiyorum yokmu bundan kurtulmanin yolu şeffff 😀 bi keresinde ucuyodum sabah ezanina dogru.sokaklar sakindi.Bi kerede 4 yıl önce 6 aylik bi bebek gördm.Mavi gözlü beyaz tenli.O sırafa yegenim olcakti ona yormustum ama cikmadı.Sonra benim kizim oldu hala anlamadim 6 aylikken bi baktim anammmm oymus yaaa 😀 bu güzeldi bak 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çook iyiymiş baya güldümm :D Bu kafaları ne yapmak lazım ben de bilemiyorum ama bebek olayı çok güzel gerçektenn :))

      Sil