2 Mayıs 2017 Salı

Sorularla Blog Partisi: Cevaplarım

Sevgili ANNESİNİN PRENSESİ bizler için süper bir blog partisi düzenledi. Katılma şansı tanıdığı için öncelikle kendisine teşekkür ediyorum. ❤ Ve hemen eşleştiğim grubumun sorularını cevaplıyorum..




  • Her Çocuk Yeni Bir Dünya/ İnsanların Hayallerini Merak Ediyorum?
Nasıl da sınırsız bir soru, hayalli sorulardan hep çekinmişimdir nedense. Bir hayalim olmadığı için değil ama hayal kurmanın bazen olumsuzluk getirdiğine inanıyorum sanırım. Yine de elbette benim de hayallerim var tabi. Birincisi; ölmeden önce Yeni Zelanda' ya gitmek ve imkanım varsa bir müddet orada yaşamak. İkincisi; paraşütle atlamak. Bir hayalim daha var ancak bunu pek imkanlı olarak görmüyorum; zürafa beslemek! 
Bu güzel soru için teşekkür ediyorum.. 😊



  • Gizem/ Dünya Üzerinde Birşeyi Değiştirmek İçin Bir Hakkınız Olsa Bu Ne Olurdu? Neden?
Çok iyi bir soru, dakikalardır üzerine düşünüyorum yahu! Dünya üzerinde çok şeyi değiştirmek istedim şuan ama bunlar arasından sanırım en istediğim şu olurdu; farklı şehirlerde yaşayan ve birbirlerini tanıyan ancak mesafelerden dolayı görüşemeyen insanlar için bir 'kısayol' olmasını isterdim. Nasıl ki hafta içi birgün arkadaşlarımızla bir telefon ile hemen görüşebiliyorsak aynı şeyi şehirler arası da yapabilmeliyiz. Nedenine gelince, mesafelere karşıyım arkadaş! Artık bu kısayol kestirme mi olur, süper jetlerle mi sağlanır bilemiyorum. 😃
Bu güzel soru için de teşekkür ediyorum.. 😊

  👉Gizem Düşünüyor👈
Tepkiler:

26 yorum:

  1. hehe, hoş hayaller. zürafa beslemek nerden geldi aklına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun uzun neden zürafa beslemek istediğimi sorguluyordum. Sanırım bulamadım :) Bana çok farklı geliyorlar bu da beni çekiyor olabilir.. Teşekkür ederim ;)

      Sil
    2. eh nat geo wild kanalından tanıyoz ivit :)

      Sil
    3. Malesef tek etkileşim alanımız :))

      Sil
  2. Yeni Zelanda ve paraşütle atlamak benimkilerle paralel diyebilirim.. diğer soruya cevabım ise kesinlikle sınırlar kalksın.. herkes istediği yere gitsin gelsin :)
    Güzel cevaplar.. sevdim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi, ne hoş o zaman :)) Siz sevdiyseniz daha da güzel, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Işınlanmak da olur. Güzel fikir:)
    Zurafa beslemek harika olurdu. Sevmek için bi merdiven ayarladiktan sonra neden olmasin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, evet aklıma ışınlanma hiç gelmedi doğrusu :) Nasıl da tatlı olur değil mi ama :)

      Sil
  4. Zürafa beslemek istemem. Zira onunla ilgili kötü bir anım var. Çok ürkütücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi :( Umarım kalıcı bir hasar falan olmamıştır..

      Sil
    2. Kalıcı hasar yok ama hayvanat bahçesinde üstten birden kafasını kafamın yanında görünce aklımı kaçırıyordum. Zürafayı bırak ben hiçbir hayvanı besleyemem. Alerjim var. Kaşıntı ve kabarma oluyor.

      Sil
    3. Herhalde öyle birşey olsa ben sarılır bir daha bırakmazdım :)) Ama sizin durumunuzu tahmin edebiliyorum, haklısınız. Alerji varsa zaten en iyisi uzaktan sevgi göstermek.. :)

      Sil
  5. 2.mahmud'a hediye edilen zürafanın hikayesiyle başbaşa bırakıyorum o zaman seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm hemen bakıyoruz o zaman. İnsanlara zürafa hediye edilmiş ben daha hayal peşindeyim.. :))

      Sil
  6. Zürafa beslemek çok masraflı olur ama Hayvanat bahçesinde belki elden yemek vermene izin verebilirler ^.^ Dilleri uzundur elini verirken kolunu kaptırma ^.^ Ben ışınlanma teknolojisini keşfedince söz ilk sana haber vericem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya köpek besler gibi beslemek istiyorum aslında :) Tamam süper olur! :D

      Sil
  7. Cevapladığınız için ben teşekkür ederim en kısa zamanda bende cevaplamış olcağım

    YanıtlaSil
  8. Merhaba:)) Sizi "Annesinin Prensesinde" gördüm. Zürafa beslemek çok ilginçmiş:))) Ben de videolarda çok sevimli kaplanlar görüyordum. Hep beslemek istemişimdir fakat kimseye söylememiştim. Madem siz zürafa dediniz ben de itiraf edeyim o zaman:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Yorumunuz güldürdü beni :))) Destekliyorum ve birgün besleyeceğimize de inanıyorum.. Sevgiler :)

      Sil
  9. Haha :) Ama zürafaya sen yetisemezsin kii o seni besler asıl :) bebekken alırsan olabilir ama 😘 cok sirin cevaplar versin ki.Parasütü bende istiyorum.ama kalpten giderim diye binemedim 😁 hadi sen yaparsin insallah 😘 tesekkr ederim katildigin icin cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm cidden o beni besleyebilir isterse :D Belli mi olur birgün birlikte atlarız belki de ;) Ben teşekkür ederim bu güzel etkinlikte buluşabildiğimiz için.. :))

      Sil
  10. Neden zürafa ben de merak ediyorum :). Yine de olmaz diye bir şey yok bakarsın olur :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle boynuna tırmanıp yüksekten gezmek nefis olmaz mıydı, sırf bunun için bile istenir bence :)) Ayy inşallah olur da hemen yazarım buraya :)

      Sil
  11. Aslında ben de zürafa beslemek pek hayal olmaz,hayvanat bahçesinde belkiii diye yazacaktım ama yorumlarda ve cevaplarında okumuş oldum.Yine de yazayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi, olsun. Beslerim belki belli mi olur :)

      Sil