21 Temmuz 2017 Cuma

Mim: Yaz Abur Cuburu

Şu mim olayından uzaktım aslında. Bazen cesaret edememekten, bazen uzaktan bakması daha güzel anlayışından ama bu defa içimden geldi bir el atayım dedim. Sevgili Öneri Makinesi sağolsun şenlendiriyor bizleri, hiç unutmuyor. Üzerine bir de çok sevdiğim Sibelynka beni mimleyince tam oldu. 😊
Haydi bakalım...


  • Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan/ gruptan şarkı
Bana kalsa her maddeye Evrencan' ı koyarım çünkü resmen takmış durumdayım. Samimiyetini ve özellikle yanına alıp da ziyafete çevirdiği şarkıları dinleyip dinleyip bıkmamalık...


  • Bu yaz en yeni keşfin
Geç keşfettiğim için üzülmüştüm zamanında. Olsun, duyduğum ilk andan beri favori tınılar arasında...


  • Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı
Bu yaz değil her anımda dinleme potansiyeline sahibim aslında. Özellikle modum düşükse 😉


  • Bu yaz en çok duyduğun şarkı
Hmm, hangisini paylaşsam karar veremedim. Şimdi buraya Hadise' nin trajikomik şampiyon şarkısını koymak vardı(!) Gerçi zevkler tartışılmaz ama neyse uzatmadan paylaşayım ben en iyisi. 😁 Düğünlerin vazgeçilmezi ne de olsa.


  • Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı
Evet, bu maddede de epey bir kararsız kaldıktan sonra bende yeri ayrı olan bir şarkı paylaşmak istedim. Çok severim, bıkarım sanmıştım ama bıkmıyorum vallahi.


  • Sence bu yazın en favori hiti
Sezen Aksu' yu kainatta sevmeyen tek canlı benim biliyorum. Aslında sevmemek değil de ilginç bir şekilde kendi şarkılarını kendisinin söylemesini sevmiyorum ben. Yoksa şarkılara laf yok. Eh, o halde gelsin şarkımız çünkü ilk defa kendi söylediği bir şarkıya ısındım gibi birşeyler. ✌ 😋


  • Senin bu yazını anlatan bir şarkı
Çok var yahu, ben yine kararsız kaldım seçemedim. Her şarkıdan bir parça alıp koymak istedim... En iyisi kapanışı canım Mabel ile yapmak. Duygularımın genel tercümanı olur kendileri. ❤😊



Böylelikle ben de kendimi mim sularına bırakmış oldum. Yalnız bu iş baya zormuş, mesela şuan listeyi on farklı versiyonuyla tekrar tekrar yazmak istiyorum çünkü seçilecek çok şarkı var. Madem bu işe giriştik ben de birkaç kişiyi mimleyeyim, adet yerini bulsun! 😇


Tepkiler:

16 yorum:

  1. Yaa şu tatlılığa bak, teşekkür ederim canım benim <3. Çok güzel liste olmuş. Mabel her zaman güzel ben de çok seviyorum. Evrencan'a da çok denk gelmeye başladım, arada dinliyorum. Hadise yorumuna çok güldüm :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kii :)) Yapması çok keyifliydi.. (kalpler kalpler)

      Sil
  2. Manifesto'ya ben de çok alıştım, giderek daha çok sevdim şarkıyı resmen.
    Shape of You bu listede olmazsa olmazdı gerçekten :)

    Eline sağlık, keyfile okudum. Artık yeni müzik mimlerinde görüşüz diyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi shape of you candır :P
      Teşekkür ediyorum, görüşelimm.. :)

      Sil
  3. Benden de kalpler kalpler yapıyorum ilk fırsatta güzel bir mim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbin en büyüğü bendenn, merakla bekliyorum :))

      Sil
  4. Shape of you'daki adama hayranım :D

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim, kızardım ya :)

    YanıtlaSil
  6. Sezen Aksu'nun Manifesto şarkısına ben de mimimde yer vermiştim. Çok çok güzel bir şarkı değil mi :) Sözleri de pek güzel ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett bence de çok güzel, arabada ya da evde birşeylerle uğraşırken yüksek ses ile çok iyi gidiyor ;))

      Sil
  7. Yeni şarkılar keşfettim, güzel bir mim olmuş. Elinize sağlıık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman, teşekkür ediyorum :)

      Sil