9 Ağustos 2017 Çarşamba

Derindeki

Bazı şeyler nasiptir, kısmettir. Zamanı varsa mutlaka gelir.
Kimseye bel bağlamamak gerek ve hatta kimseyi de köle etmemek...
Biliyorum, bazı şeyler bazen tam da o anda olması gerekiyordu.
Bir bakış, bir gülüş yetiyordu belki de. Ama olmadı.
Zaten olmasın; olmaması gerekiyordu deyip geçebilmeyi öğretti.
Bazı sabahlar güneş ilk gülümsemesini attığında düşünüyorum,
Daralıyor, bunalıyor, gülüyor ve belki üzülüyor ama yine de düşünüyorum.
'Önemi yok boşver' diyorum bazen
Bazen de 'böyle şeyler içime dert oluyor, bile bile yapmaya devam ediyorum ah!' diyorum...
Diyorum da
Ben yine
Her sabah
Ya da her gece
Öyle uzun ve naif düşüncelere dalıyorum.
Çoğu zaman da en doğru ve en sağlamını umut ediyorum.
Güveniyorum; defalarca ezilsem de hem de!
Bekliyorum. Çünkü beklenir. Çünkü beklenmeli. Ve
Bekleniyorsa vardır bir hikmeti...
Darılanlar olmuş, kırılanlar...
Ve kırıldığımlar.
Öyle bir huzur içimdeki; benmişim meğer herkesteki.
Kar da yağsa olurdu düşünmem için
Ya da belki biraz yağmur. Gerçi fırtınaya bile razıyım bazen.
Sadece
Çok eminim ki
Hak eden yerini bulur...



Bence

20 yorum:

  1. Hak eden yerini bulur! ne güzel demişsin. Bolca dua etmekte bu gibi zamanlarda çok iyi geliyor mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya, bulur. Evet kesinlikle katılıyorum dua önemli..

      Sil
  2. "Bazı şeyler nasiptir, kısmettir. Zamanı varsa mutlaka gelir." Bu cümlenin güzelliği. Geçen sene bu zamanlar birini bekliyordum. Ama zamanı değilmiş, gelmedi. Bazı şeyler gerçekten nasip, kısmet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaman meselesine ben de inanıyorum. Biri, birşey ya da herhangi bir yer, hiç farketmiyor..

      Sil
  3. Bazı anlarda tüm karamsar düşünceler insanı sarıp sarmalıyor, işte umut böyle zamanlar için profesyonel bir kurtarıcı :) Eline sağlık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu zaman zorlasa da evet, bence de.. Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Bazı şeylerin olmaması, diğer güzel şeylerin olmasını sağlıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle ama bunun da farkında olabilmek lazım bazen :)

      Sil
  5. Hayatımızda olmayanlara odaklanmak yerine sahip olduklarımızın kıymetini bilip keyfini çıkarttığımız zaman...işte o zaman Herşey güzel olacak!

    YanıtlaSil
  6. ayy bu sıcakta hiçbişey düşünemiyorum. yaşamıyor gibiyim. sen şanslısın yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek şanslı değilimdir aslında ;)

      Sil
  7. Umut hep olsun yaaa... Derya 'delikızın bohçası' bahsetmiş blogunuzdan bir selam vermek istedim.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tabii!
      Hoşgeldinizz, sevgiler benden.. :)

      Sil
  8. Hak eden yerini kesinlikle bulacaktır :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanıyorum buna :) Sevgiler benden..

      Sil
  9. Hakeden yerini bulur elbette de keşke bende o buldukları yeri bir görebilsem 😬 yüreğine sağlık ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güç olmasın da geç olsun diyelim.. ;)
      Teşekkür ediyorumm kalp kalp :)

      Sil